Ger upp rent ut sagt!

Jag ger verkligen upp nu när det gäller datorer!

I tisdags ville jag slänga min lilla bärbara dator genom fönstret och idag vill jag bränna ner vår stora dator. JAG döööööör! Inget funkar för mig. Först var det program som inte fungerade, nu funkar det inte att bränna CD:n inför vår roadtrip imorgon. Jag hade förberett fem olika listor med musik som jag skulle bränna, men det ville inte datan tydligen. Så jag laddade min mobil med musik istället, men tänkte det kunde vara trevligt med musik i hela bilen. Så NAJ! Nu vill jag inte sitta vid en dator mera, man kämpar med att sammanställa men sen när det väl ska ut så funkar det inte, bajsdatorer! haha! Nä nu ska jag gå och läsa lite istället. BAJBAJTREVLIGKVÄLL!

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: