Måndag igen?

Nu har jag en skön vecka framför mig, endast en lektion på onsdag, men massa eget arbete strår på agendan för min del. Hoooooppas att jag får filmningen fixad imorgon på praktiken, annars blir jag ledsen i ögat! Men det ska nog lösa sig ändå. Fast jag startar ju inte den nya veckan men alla krafter - vi är sjuka här hemma hos Stenbergs! Men helgen var trevlig! Hanna var på besök och vi vart förbi på lite 1920-tals tema, det var heeeelt okay, inte värsta röjjet, men trevligt. Vi träffade även familjen på Johnnie's sida, som jag ääääääääälskar! Jag har sån tur minsann, jag har två underbara familjer! Sen var det Fars dag igår och jag vill bara säga; JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! Kort och gott en trevlig helg med sömnbrist - som det ska vara!

Bilder från i lördags - jag med Johnnie och Hanna-Banana!

 

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: