Grymt amazed att det har hänt så plötsligt..

.. är väldigt happi eller belåten med min tillvaro som den är nu. Jag ser att den bara blir ljusare och ljusare för varje dag som går. Det känns helt klart bra! Tänk att jag valde leva på ett helt annat sätt innan, tsss, dumb? Det känns större och lite mer betydande i det långa loppet nu. Im truly amazed att efter ett beslut och ett val så regnar det bra saker över mig. I never want to go back to old me, neverever! Min själv är happi, känner mer lugn och inte så orolig helatiden längre. Men en sak som är definitivt säkert är att jag längtar tills den 17de december, då jag äntligen får åka hem och träffa min familj och mina bryds, god mat och uppdatera där nere lite, välbehövt :)
 .. btw: en ännu viktigare sak; börjar jag bli förkyld/sjuker nu igen blir jag arg!

happihappihappihappihappihappihappihappihappihappi <3

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: