JA JA JA!



Me soo happi! det känns verkligen som det här kan gå min väg, såsåså happi! Det blir bara bättre för varje dag som går, freedom! Bara att man kommer ihåg det man tänkte och kände i helgen så blir allt bra. Jag längtar dessutom till jullovet, det är verkligen efterlängtat, då får man åka ner till kära Skåne igen <3 Och man får andas ut lite från skolan, mycket skönt må jag säga. Nämen jag är helt ärligt jättehappi och det var längesen nu som jag på riktigt känner att det går  rätt riktning och blir ljusare. Det finns verkligen ingenting som kan stoppa!
Dags att göra saker för Johannas skull, jajaja!

mumsmumsmums btw.

 

 

 

.. don't live faster than your angels can fly,


Anonym
PUBLICERAT: 2009-11-11, 23:46:41 | URL: http://jasminz.blogg.se/

Hej gumman. Kollade på min andra data, såg en skit gammal bild på oss som vi tog i sjuan :) Herregud, med min webbcamra du vet. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: