Tack, verkligen tack.

Nu är klockan cirka två nattetid och jag känner att tröttheten sakta men väldigt säkret börja komma, ångrar kanske nu att min powernap blev till mer än en timme eller två. Men äsch.. skönt att bara vara uppe och göra sånt som jag vill, kolla bilder från helgen, lyssna på musik (kents nya btw) och bara allmänt slappna av. Det var längesen jag fick "johanna-tid", det är viktigt att bara få finnas och göra sånt man själv vill.

Men yes, det har ju varit soulnite denna helgen och det var trevligt får man ju säga. Inget speciellt så utan helt enkelt chillidill. Otroligt skönt att få träffa familjen från Skåne lite grann och få leka och flumma med mina underbara vänner. Jag är verkligen såå tacksam för att det finns helt überunderbara&grymma människor i mitt liv som får mig att inse att sträva efter något bättre helatiden. Det känns som det bara blir ljusare och ljusare nu, sakta men säkert som sagt. Det kommer bli bra känner jag! Jag vet inte vad det är men jag känner mig bara happi just nu, jag är bara så tacksam. Lite töntigt att sitta och skriva på en blogg kanske, men familj&vänner bor ju lite här och var, såja :) Men det var en trevlig helg, mycket snack, PEPPTALK, mumsmums, Vegabaren och skratt, jag är helt enkelt sådär lagom nöjd och happi med min tillvaro just nu. För en gång skull ser man ljuset i tunneln, inget kan stoppa mig! VÅGA!

.. tack <3


"- det är du och jag mot världen."

.. don't live faster than your angels can fly,


Kristin
PUBLICERAT: 2009-11-09, 22:11:21 | URL: http://coconutkristin.blogg.se/

Heja Johanna, ja hejar på dig verkar som du e på väg åt rätt håll nu!:) Vilken söt liten blogg du har. Va jätte kul och träffa dig i helgen. Puss på dej!!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: