Exakt en månad <3

Ouff nu är det tillbaka igen, illamående och huvudvärk konstant. uuh! Löjligt att de beror på sjukt mycket, som tillexempel, tror att min syn har förändrats och mina glasögon anstränger ögonen + utan glasögon pressas dom ännu mer, äter enformigt, sover ändå bra tycker jag.. Äh jag vet inte, men bajs är de. Måste verkligen gå o göra en ny synundersökning och skaffa linser, oj jag blir helt stressad när jag tänker på allt som måste hinnas besöka och fixas innan den stora dagen. Men det är ju lite kul ändå, tiden rullar verkligen, ruuuuulla tiden meeeera meeera! Idag är det exakt en månad kvar tills jag heter Johanna Stenberg, ändå naaajz me liiike! typ "greeejt zuczezzz" haha. Tänk när man ska reagera när någon säger "Johanna Stenberg", helt tyst... JAG ju. Eller ännu konstigare, ny underskrift, måste börja träna på det. Livet är gött, förutom denna huvudvärk.. Men jag ska hitta orsaken och bli bättre, det går ju inte att må såhär helatiden, det verkligen hindrar mig från att orka. Men först vänta tills CSN kommer (imorgon), jag menar hej, im a student! :)

Nä nu ska jag äta lite frukost och skriva en A4 angående dagens litteratur+underlag till VFU:n.
. pusspårej .

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: