Fully alive,

Ännu en kväll med sport-tittandes, haha jag har inte fått se något av mina program hela denna veckan.. Älsklingens sport har verkligen regerat, men vad gör man inte för någon man älskar. Men ack vad jag längtar tills nästa vecka när Hockeyn är klar och det är avgjort mellan Hv och Dif, get my liiiiife back :) Just nu sitter jag hemma hos Jens o Ponnie och väntar på att min tvätt ska bli klar medans grabbsen spelar hockey på xboxen.

Ojoj, fy vilken dag de kommer bli imorgon, upp tidigt och städa hela lägenheten, åka till parktiken och snacka med handledare för att sedan åka hem och visa lägenheten för näste man som tar över lyan + fiiiiixa tid hos Mr. Doctor och en synundersökning, sen ikea? och mediamarket?, sen förtjänar jag verkligen en lugn myskväll med mumsigheter och film, jajaja! heere we gooogogoo! *MWAAAAAH

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: