lycka.

Vi var nere i Helsingborg under hela Påskhelgen, maaaassa mys och det var helt perfekt. Älskar er! Sen var jag i Köpenhamn i fredags och gick igenom, en upplevelse får man allt säga. Men det är bra med mig. Helgen var något jag verkligen behövde, spa-för-själen, mys med nära&kära och stranden. Nu är det bara 46 dagar kvar, jag är lycklig och harmonisk.


johanna älskar sin johnnie.

.. don't live faster than your angels can fly,


mamma
PUBLICERAT: 2010-04-06, 16:48:47

Vilken lycka det var att ha er nere hos oss hela Påsken. Vi njöt av varje sekund och det har blivit minnen för livet. Jag älskar dig väldigt mycket och är så glad för din lycka med Johnnie. Det går inte att ta miste på vad ni känner för varandra. NI ÄR KÄRLEK! Kram mamma


andrea
PUBLICERAT: 2010-04-13, 05:38:47

goaste johanna!!!! vilken underbar fin bild. och vad roligt att läsa att du mår så bra och att allt känns så bra. du är värd det bästa!! (: stor KRAAM


jasmin
PUBLICERAT: 2010-04-21, 21:00:42 | URL: http://jasminz.blogg.se/

Är verkligen glad för din skull gumman (L) Lycka till



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: