och 40 minuter senare..

Nu pumpar det underbar musik från mina högtalare och livet känns helt plötsligt patetiskt enkelt :) Nä nu ska jag banne mig göra en god ostmacka med OBOY. My babe har åkt iväg till Uppsala och samma visa igen, ser honom på torsdag, usch de suger ju lite att det ska vara såhär i minst 6 veckor till.. Men wöööh, MUSIKEN I MITT HJÄRTA! typ sådär "Welcome Home" på högsta volymen.


                   


.. just det, tack för att du är som du är, och verkligen lyssnar, tack för i fredags, jag behövde det. Jag verkligen älskar dig så det gör ont i mig, du är helt klart den rätta för mig, du är där och tröstar, lyssnar, får mig att skratta när jag behöver det. Du är obeskrivlig.

 

 

 

 

 

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: