It's you and me baby!

Som mamma säger, "Det känns som sockerdrickan när jag tänker på framtiden." EXAKT!
Usch nu snöar det i hela Sverige, vilken tur att jag inte behöver lämna min dörr någonting idag, ledig vilket ledde till att jag var uppe halva natten och kolla upp saker inför framtiden. Fy när man försöker och sova och sedan skulle råka tänka på bröllopet surrar hela huvudet och man får så många idéer man måste kolla upp. Men yes blev en liten sovmoron idag, lovely! Usch va de snöar och blåser! Hittade La Roux idag och fy vad jag har tänkt på den låten sen jag först hörde den, men idag hittade jag henne, det är LOVE-LY! Livet leker helt enkelt. Och nästa vecka åker jag ner till Hääälsingbörg för att bli lite ompysslad och familjen, sen blir det Bröllopsmässan med mumitsa och bleka håret <3 bröllopbröllopbröllopyesyesyesidoidoido!

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: