"Du och Jag mot Världen babe"

Som vissa kanske redan hört från rykten här och var gick jag praktiskt taget från singel till Förlovad, yes you heard right. Vi tänkte "äh vi skippar ett steg, skit i vara-ihop-delen". Och nej detta är inget som vi bara kände för att göra och go wild'n'crazy, detta är genomtänkt som många kanske har svårt att förstå. Det här är inget för att komma över någon annan eller såra någon, utan det är; Johanna Hedberg+Johnnie Stenberg=TRUE! Blandade responser på det här, ja! Men vem säger hur lång tid det ska få gå innan man får gå vidare och stadga sig? Vem får inte ragga, vem säger att man blir "forbidden fruit"? Man kan ju inte hålla tillbaka sin lycka på grund av att det inte passar sig enligt "spelreglerna". I dessa fall får man tyvärr vara lite egoistisk, det gör ont men livet går verkligen vidare. Ursäkta för att vi inte spela enligt "reglerna". Klart vi råka hoppa över ett steg, men äsch!

Men sen.. jag ifrågasätter väll inte dig, varför är du ihop med henne, varför skaffar du barn nu, varför är du blond och inte brunett, varför är ditt liv så mycket mer intressantare än mitt? Du kan väll utgå från att det här kommer bli underbart och toppen och stötta mig istället. I mean, Who are you to question me? Jag väljer inte åt dig!

Sorry, men jag är gaaaaanska feed up med att alla snackar med varandra men inte med mig, folk säger "jag är så trött på skitsnack", hur skapas skitsnack? Jo precis så, snacka om sånt man tror sig veta allt om men man pratar inte med den direkta källan. Klart sen är det ju löjligt av mig att skriva om det här på en blogg.

Nu ska man inte tro att det bara varit dålig respons på det hela, det är otroligt många som är glada. Så förlåt om det framstår som det bara är pest och pina för så är inte fallet. Men de blev så mycket på en gång så ville bara skriva av mig.

Men gott folk, jag är lyckligt förlovad och jag mår så otroligt bra när jag får vara med MyLittlePonnie/Johnnie. Varför ska man vänta när man känner att det är det rätta? Vi alla vill hitta lyckan och jag har gjort det. Jag har allt skaffat mig en riktig rentvättad Stockholmare. Jag visste att du var mer än bara något "fling", du är så mycket mer, you're the world. Han är allt jag vill ha, du är bäst <3 i really do love you babe, det är verkligen du och jag mot världen.

.. don't live faster than your angels can fly,


mathilda
PUBLICERAT: 2010-01-05, 13:49:56 | URL: http://tuldah.blogg.se/

och jag är så glad för eran skull!! :) Baby, det kommer bli bra.. <3


Suzan
PUBLICERAT: 2010-01-05, 14:02:24

Minns du när du var hemma hos oss och vi tjejer låg i Elins säng och pratade?

Jag är så stolt över dig och ditt val - jag är helt övertygad om att du går mot en fantastisk framtid. Dels för den du är och dels för att du delar den med Johnnie.

KRAM och goodie luckie!!!!!


Linnéa
PUBLICERAT: 2010-01-05, 14:07:23 | URL: http://typlinnea.blogg.se/

allt bra idag? :) ha det bra!


Noomi
PUBLICERAT: 2010-01-05, 19:03:18 | URL: http://noomifornes.blogspot,com

Grattis Johanna! Det kommer bli sa bra sa :)


Mia o Kenneth
PUBLICERAT: 2010-01-05, 20:01:33

GRATTIS ;) kram från oss.


Mamma
PUBLICERAT: 2010-01-05, 20:04:05

Johanna, jag är så stolt över dig. Jag ser och hör hur lycklig du är tillsammans med Johnnie och det är det ända som spelar någon roll. Njut och omfamna livet tillsammans och glöm inte hur många som finns här sidan om er som står och hejar på er. Vi älskar er mycket! KRAMAR mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: