Fool for you,

Imorgon börjar skolan igen, på riktigt. Det känns underbart att det äntligen drar igång igen, tydligen en ganska tung kurs nu. Men skönt, får tiden och gå och jag ska för en gång skull verkligen försöka skaffa goda rutiner. Min plan är att hänga på bibblan cirka två timmar om dagen, vare sig det är skola eller ej, det finns alltid något att plugga på. Sen ska jag peppa mig att börja träna och äta rätt, det går inte och leva på skräpmat och skippa frukost och annat som jag gjort nu ett bra tag. Det sköna med om jag börjar träna är att Johnnie kommer peppa mig och ta mig till gymmet varje dag, vilket gynnar mig OCH honom. Då kan han träna varje dag som han egentligen vill, win-win-situation. Det är nu mitt nya liv börjar! Dags att införskaffa goda rutiner som skall följas varje dag. High Five för goda rutiner!

Jag mår allt bättre och bättre nu, tror att mitt välmående påverkas ganska starkt utav stress och oro som jag upplevde förra veckan. Nu kommer illamåendekänslan någon gång om dagen istället, om man pratar om sånt jag känner mig stressad över. Skönt att jag kan känna mig mer lugn, typ nu känner jag mig hellugn, skööönt! Jag tror att jag är på ett sånt stadium att jag vill allt ska fixas nu nu nu, men jag måste chilla och tänka på att det är ju ingen stress egentligen. Chillidilla lite! Som mamma säger: "du kan ju inte bränna ut dig redan nu, andas." haha. Kommer definitivt bli en händelserik vår och mycket planering, gotta love it! Tillexempel,

Måste fixas:
- Bilder till inbjudningskorten
- Inbjudningskorten
- Nytt pass till honom
- Säga upp lägenheten (ta med Jensan)
- Skaffa träningskort
- Åka till Skåneland igen <3
- Ringa om kapellet+templet
- Ringa släktingar angående Minglet
- Middag med båda sidors föräldrar
- Bleka håret och klippa
- Inte glömma och plugga!
- Äta rätt och bli mer frisk&kry
- Smekmånad, nu eller vänta?
- IKEA <3 !!!
- Mottagningen uppe i Stolleholm, planering?!
.. och mycket mer, alltså wooooh!
- Hello to new me! Future Mrs. Stenberg, how do you do?

.. don't live faster than your angels can fly,


Mamma
PUBLICERAT: 2010-01-19, 17:07:07

WHOHOO,Gumman chilla och njut av att ha en superman sidan om dig. Vi hjälper dig, du är ju inte ensam om det här även om det är många mil emellan oss. Träna och äta bättre låter som en bra plan och glöm inte att sova några fler timma på rätt sida om dygnet. Det kommer att gå jättebra.... love mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: