HAHA RAAAANDOM!

 
Asså något som är sött är helt ärligt dagen innan Julafton när hela familjen hade precis kollat på en film och jag satt på golvet och såg pappas fötter och mjukisbyxorna låg sådär perfekt över hans lååånga fötter. muahaha! Sen har vi en annan herr som VERKLIGEN är söt i mina vantar, allt han gör i dom vantarna blir så sött. never take them off! Haha varför detta kom upp var för att jag hittade bilderna på min mobil nu lte efter, och jag har verkligen skrattat åt detta.  LOVELY :D

.. don't live faster than your angels can fly,


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-11, 20:00:16

Allmänt förtal, går det att anmäla inlägget i något forum? Mjukisfots pappan


Jeanette Hedberg
PUBLICERAT: 2010-01-11, 20:10:26

Vi kan skatta oss lyckliga med män som gör dagen till något bättre. Men oss emellan lovikavantar är gulligare än mjukisbyxor!!!kram mamma


Mannen bakom byxorna
PUBLICERAT: 2010-01-11, 20:12:55

"E tu brut" "även du min brutus"


Me, Johanna
PUBLICERAT: 2010-01-11, 23:24:02

Haha ni är laaaa söta :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: