Idag saknar jag dig extra mycket Nonna.

Mina två största förebilder är två kvinnor som jag blivit välsignad med i mitt liv, nämligen Monica Rasmusson och Jeanette Hedberg. Den bästa Mormorn och bästa Mamman. De utstrålar verkligen styrka för mig och jag vill efterlikna dem i allt jag gör. Det gör faktiskt helt ärligt ont i mig när jag tänker på att hon inte kan vara med mig fysiskt när jag vigs, men jag kommer befinna mig på den mest heliga platsen här på jorden och jag vet att hon kommer vara där och le tillsammans med min familj. Fy vad fantastiskt det är med den gåvan vi har fått, vi kommer mötas igen. Familjen är verkligen det viktigaste här på jorden, allt annat är skit samma. Så tacksam över att jag insett hur mycket familjen betyder, alla mina släktingar, det är inget jag tar för givet längre. Tänk vad ens familj är villig att utstå och gå igenom, de finns där och stöttar en igenom alla stormar på de vildaste haven man kan tänka sig. Jag är otroligt stolt över min familj&släkt! Allt min mamma och pappa fått utstå, jag kan inte tacka er tillräckligt över hur starka ni varit. Och Nonna.. jag vet att du finns där, du finns i mina tankar var dag. Du hade nog älskat honom. Älskar och tackar er!

Och att se dig i ögonen och se hur de tåras upp när du bara tittar på mig med den renaste lyckan och förklarar hur du känner, när jag vet att du aldrig annars gråter.. du får allt här i världen att försvinna, du stannar tiden, du får allt att kännas rätt, Du är rätt. - forever yours, sjs

.. don't live faster than your angels can fly,


Mamma
PUBLICERAT: 2010-01-29, 17:28:29

Jag vet att din mormor hade älskat JOHNNIE och hon kommer att vara där och dela din viktigaste dag med dig. Arvet av starka kvinnor finns i dig med (jag har sett det i dig den senaste tiden och jag är stolt över dig)- det är bara för dig att plocka fram ALLT som finns där inom dig för att förgylla tillvaron för dig själv, din blivande man och framtida familj.ÄLSKAR DIG kram mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: