Johnnie's lilla älskling



"Bortskänkes en fin bock. Tyvärr kan han inte vara kvar på gården, men letar efter ett nytt hem. God uppfostran och mycket kärlek och ge. Skänker bort honom eller byter honom mot en annan bock, finns i Haninge"

Johnnie blev störtförälskad i sin lilla bock och ville så gärna hämta honom, det var ju så näääära liksom, här i Haninge där vi bor. Han blev så ledsen när han insåg att han inte kunde uppfostra en liten bock i sin lägenhet. Han drömmer om sin lilla ögonsten varje natt! Han tänkte döpa honom till Einar-the-Gullefjun, How sweet isn't it?!

HAHAHAHAHAHAHA, jag är så elak! Sen jag hittade den annonsen har jag drivit med honom, han är inte lika road som mig. Usch vad han är bra som orkar med alla mina hyss :) <3
.. love you, sjs!
.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: