Ni är verkligen bäst asså!


Under mitt jullov och vistelse nere i Helsingborg åkte jag och Pappa ner till stranden för att bara prata och filosofera om livet och mina tidigare och kommande händelser. "Kolla vad vackert det är, det är ett tecken". Något som jag upptäckt är att det har varit fint väder sen jag och Johnnie tog steget och "hoppade". Tyckte de va lite sött :) Men ouff vad jag vill åka hem till föräldrarna igen och havet för att hämta nya krafter igen. Ni är helt enkelt bara bäst! <3

.. don't live faster than your angels can fly,


En vän, och en Far
PUBLICERAT: 2010-01-11, 20:04:36

You were very brave! Jag är stolt över hur du fattat ditt beslut och att vi kunde vara där tillsammans nästan hela vägen. Fadern


Mamma
PUBLICERAT: 2010-01-11, 20:36:25

Vilken resa du har gjort! Tack för att du låter oss vara med, Älskar dig.

I brist på havet här nere hos oss så får du be Johnnie ta dig med ut till skärgården, där finns kraft att hämta där också samma blåa vatten bara mindre salt....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: