"You have no power over me"

Ha.. Tänk att Labyrinth också var en av hans favoritfilmer när han va yngre. Men det är sant "you have no power over me" som hon i filmen säger till mästaren, och då hävs allt och det går tillbaka till de normala, den enkla lilla frasen löste hennes problem som hade hållt på i mer än ett dygn. Simpel fras, men så sann. Jag har bestämt mig för att inte älta och bry mig angående vad vänner som tycker det hela är ett misstag. Varför ska jag bry mig om det? Så slut på de nu! Jag är en person som vill att de ska va lugnt på alla håll och kanter, det är omöjligt att "pleasa" alla just nu. Jag vill vara konfliktfri och universums hjältinna. Men jag får inse att det går inte, kan inte sitta och försöka lösa allt, därför "you have no power over me".

Så från det till något helt annat, jag ligger hemma i sängen fortfarande och kollar planeringen inför nästa vecka och nästa kurs. Jag har sen i onsdags eller torsdags haft en huvudvärk och konstant illamående varje dag och hela dagen, and belive me im not pregnant. Jag kolla upp lite igår om folk som haft samma sak och de kunde gå runt med problemet i flera månader utan att läkaren kunde sätta fingret på det. Det kan ju vara allt, kristall i örat som irriterar och rubbar "balansen", migrän, magkatarr osv. Tror det också beror på att jag har känt mig stressad på alla plan den senaste tiden, låtit stressmoment bita på mig som jag kanske inte skulle ha låtit bita på mig. Men ouff! Jag kanske är käsnlig för stress, och i och för sig.. dålig sömn och oregelbunda mattider. ORSAKEN: tar inte hand om mig helt enkelt haha.

SNART FÅR MIN KÄRE VÄN INGA SIN LILLA PLUTT TILL VÄRLDEN <3 Så sant så, hon skall snart deliver! Jag är så glad för hennes skull och tycker det är bajs att jag bor här uppe och inte kan vara där riktigt, men jag får ta nattbussen haha. Sen en annan GRYMT AWESOME nyhet är att MATHILDA <3 flyttar upp hit väldigt snart, och jag är otroligt lycklig över detta. Juicy J needs Marvelous M, kusin-vitamin! Yeah, känner att det får bli en tripp ner till Skåneland igen (måste fixa håret med) och få umgås med alla babes där nere. Im greatful for everything i got.

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: