FRÄLST! :D

Igår åkte vi hem till Jens och Klara och hon satt med en massa pärmar och bilder - scrapbooking! Inför vår usa-resa som äger rum om två år så skall vi göra söta små "sparbrukar" och vi började smått igår. Och efter det att hålla på liten stund med det och se allt Klara har gjort med sina böcker blev jag helt frälst. Banne mig, jag ska också börja! Så nu längtar jag extra mycket till Ullared för där är det grymt billigt när det kommer till scrapiiing. Äntligen en hobby som man kan verkligen räkna som en hobby, (tyckte shoppa var min hobby men haha) fast jag ska ju inte bli scrapbooking-galen och klistra om allt jag se, utan det ska bli fotoalbum från allt som händer i livet. Lite roligare fotoalbum när man dekorerar dem extra, me liiiike. Men nä, nu ska jag och Ponnie måla klart sovrummet, kommer bild! Sen måste vi städa lite övrigt i lägenheten, ännu en lång dag! pyzz

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: