"- Where did you go? My lovely, where did you go, i wanna knoow oh ooh oh ohhh iihaa, i wanna knoow"

Ponnie ska åka iväg med jobbet från Måndag ända bort till Torsdag. För länge kanske, ja? Usch, men då kan man ju se saken från den positiva sidan - PLUGGA MERA! men usch vad länge, 4 dagar utan min andra halva. Lite paus och egentid, johanna-tid. Passa på att vara på praktiken, plugga lite, förbereda inför nästa vecka (prov), plugga lite till, fixa naglarna, STÄDA mina gaderober, helt enkelt "ta-hand-om-mig-själv-tid", myyyysändå! Helt ärligt är det otroligt skönt att bara få vara lite själv och ta hand om sig när det är kissväder ute och när stressen känns tätt vart man än rör sig. Nu ska jag ta & plugga lite innan jag nannar kudden, pusspuss


.. mittbena är ändå helt OK

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: