"who do you think you are in this song?"

.. en fråga som återkommer i skallen, tydligen, när ska de sluta? helt perfekt är typ uttrycket, "who do you think you are in this song?". Eller ännu bättre "blah blah blah", haha inte vara sån men, hur orkar man bry sig? "Fy va overkill,  orka vara så seriös?" haha.. njaa jag ska ju faktiskt gifta mig?! Jag har ju inte fått en ring på fingret bara för att den ska sitta där, jag är en sådan person som tycker att om man förlovar sig så gifter man ju sig. Vad är poängen annars? äsch :) Ouff men idag förtjänar jag en slapp-kväll för jag ska ju upp typ 05.00 imorgon, fy va onaturligt tidigt det är. Men ohja, först läkarbesök kl 18.30, sen ska jag banne mig gå till hemköp och köpa något gott och äta och dra en tur till solariumet för att sedan snacka med Ponnie och nanna kudden. Klockan ringer 05 och då är det dags för en ny dag på praktiken och allasnoriga ungar och denna bajsoändliga snön som barnen älskar att äta, 
gotta love it!


.. all the right moves - OneRepublic

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: