MEH! @f#!?$£&!=%

Asså, dessa böcker man ska inhandla, det är bara löjligt rent ut sagt!
SKIT SYSTEM, blir så ilsken när man måste spendera över flera tusen på böcker man bara bläddrar igenom, bra tänkt! "Vi ska läsa 30 sidor ur den här 250sidesboken" bra! applådera till att kasta pengar i sjön. När ska universitet kunna bli lite mer precist och lite mer strukturerat eller minst sagt ha koll på saker och ting? Jag menar, jag vill ju definitivt inte spendera pengar på sånt som inte kommer till användning sen. Bra att läraren (vi som MÅSTE vara på våra lektioner) tar ledigt för hon "måste" titta på lite fåglar. Bra start! Hon skulle ju vara här idag för att tala om hur kursen kommer se ut och vilka böcker vi behöver, men nääänä, tittar på lite skator och kråkor istället. Som du kanske märker så är jag lätt inte sugen på att slänga pengarna i sjön när jag banne mig ska gifta mig, det är inte gratis. usch var tvungen och skriva ut min ilska över alla bajsböcker. Å Sen J´s jobb, bajs! "Skoj att jag får träffa honom på helgerna iallafall." Uschfyblää! Jag har inte råd att stressa sönder nu, och verkligen inte att få ännu mer migrän, dumma huvudvärk, tycker att min bajshjärna ska sluta ha ont. ineedyouherewithmenow! MEN något som är bra är att det blir Helsingborg om mindre än 2 veckor... bättre nu när jag fått skriva av mig, förlåt för innan, du är bäst och du är mitt allt.


J betyder allt.

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: