i just wan't you to feel Alive.

Naglarna är nymålade i en sommarblek gul färg och musiken pumpar i öronen och babe sitter "räddar världen" såhär lagom sent på en helt vanlig tisdagskväll. Fy vad det är skönt med semester, måste dock erkänna att det känns nästan för bra ibland så man nästan längtar tills vardagen ska kickas igång med stormsteg. Men nej, jag ska njuta av min ledighet och min rättighet till obegränsad sömn fram tills den 30de augusti, då kommer skolan som en raket.

Vi var ju nere i Helsingborg hos mina föräldrar och det är lika underbart varje gång. Älskar verkligen min familj och min svärfamilj! Jag är grymt lyckligt lottad. Men äh, här kommer liten bildbomb från när vi var nere i Skåneland istället.

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: