Peppad!

IT'S ON! BRING IT! Denna hösten kommer bli ganska fantastiskt grym känner jag i mitt hjärta. Jag är sjukt peppad och sugen på att ta den med storm, liksom "bring it", bara kasta det i ansiktet! Kan ju också ha med att jag lyssnar på lite gangstermusik som peppar mig med. Men nä, jag är superpositiv inför denna halvan av året som återstår och framtiden. Löning idag som gör att de flesta är lyckliga idag, skolan börjar nästa vecka med förmodligen världens bästa föreläsningar och älskling&jag ska på äventyr. Jag är peppad att inreda sovrummet och alla förändringar som kan komma i framtiden. Usch vad jag är lycklig! Skönt att man är så galet glad istället för ångestfull som man brukar vara när jobb och skola drar igång, det är ett plus! Jag absolut längtar tills den 30de augusti med för då släpps världens bästa tidning - 25 hem! GRYMT! Som får mig och bli ännu mer peppad för jag älskar inredning något äckligt mycket.. iofs kläder med, stackars plånboken!

Vilket flippat inlägg, sorry folks! men jag är bara sådär sjukt nöjd med livet och känner ingen oro alls inför framtiden och det som den kommer innefatta, som sagt! Just bring it, i'm ready!
.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: