Vuxenpoäng,

Såja, nu var det gjort! Jag har insett att det inte är lönsamt att låta SATS dra 400 spänn varje månad från mitt konto för ett gymkort som jag typ aldrig använder. Så nu har jag precis sagt upp mitt gymkort. Innan har jag alltid kört med "NEJ! Jag lovar att jag ska gymma, jag lovar!" och ännu några månader har rullat förbi. Ganska idiotiskt haha! Nästan som att min kropp förblir i samma tillstånd bara om jag har ett gymkort (som aldrig används), för jag ser ju ut att ändå träna, lyckans ost för mig haha! Lite vuxenpoäng ändå till mig, att inse att man kan faktiskt lägga 400 spänn på andra saker än ett kort som bara ligger i plånboken :) Nu får man powerwalka i närheten istället - MYS!
.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: