Älskar när..

Johnnie har kommit på att jag är sjukt kittlig vid halsen/eller som han kallar det "bakom öronen". Vi väntade på att tvätten skulle bli klar och vi höll på och tönta oss, sen plötsligt börja han kittla mig eller rättare sagt, SNIFFA, som vi kallar det hemma i Helsingborg :D, på halsen. Jag nästan taget dog. Fy vad jag älskar när jag och älskling är sådär löjligt löjliga och gör precis ingenting, älskar när han kittlar mig tills jag nästan inte kan andas haha. Fy vad det är mysigt att ha en man som man kan göra precis allting med och vara precis den personen man är utan att det skulle vara några konstigheter. Han är minsann lika galen som mig, lovelovelovepåhögnivå! Nä nu ska jag gå och pussa lite på honom för han är bara så bäst!

WE'RE PERFECT!

kisskiss

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: