det är la på G?

Har börjat kolla lite på tentan och spåna vad som skall vara med och jag lyssnar bannemig på YOUATEMYDOG på spotify, jag absolut älskar deras "interlude"/korta låtar, synd dom är korta haha! Men helgen har varit intensiv och maaaaassor av socialt, fredag hela kvällen med nära&kära, hejdåfest för Marvelous M, lördag vart det förbi Gåshaga brygga på Lidingö hos släkten för lite släktmiddag - trevligt, sen idag har det blivit lite tentakoll och Johnnie's buddies har varit här och lirat NHL hela eftermiddagen. Längtar tills fredag kl 14, eller rättare sagt klockan 18 för då är denna kursen klar, både redovisning och hemtenta, ganska lovely. Haha! Har du tänkt på att jag skriver om det här med tenta och om hur mycket jag längtar tills det är klart i slutet av varje månad. Men det är sant, brukar vara en tenta eller något slags arbete i varje slut av månaderna, men nästa kurs är fram till sommarlovet så jag kommer hade lite mer relaxed hoppas jag. Hatar dessa "en-månaders-kurser" må jag säga. Och jag hoppas jag kan åka ner till Hääääälsingborg nästa vecka, inte imorgon alltså, utan nästa vecka igen. MEN NU! Ska jag skriva till Lillebror och äta popcorn, ha en finemang kväll, puss
.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: