Mineraler.

Ja, idag fick jag ryck och drog till Kicks med Babe för att uppdatera sminket lite. Är trött på min hy som den är just nu och det jag använder känns inte som det gör det bättre, kanske tvärtom? Så, jag införskaffade ett kit med i.d. Bare Minerals, som täcker typ sjukt bättre och framför allt är bättre för min stackars hy - me like! Liksom, mineraler är väll bättre än vaxer och annat bajs? Ganska självklart! Till Babe köpte vi bannemig två kostymer, som han för övrigt var supersnygg i, riktig HUNK må jag säga. Vi hittade även en långklänning till mig som jag älskar, ni får se den imorgon gott folk ;) Nä nu måste jag fixa lite dippa med morötter&gurka, så vi kan ha en mysig och lugn lördagskväll framför TV:n. Imorgon blir det hem till Svägerskan&Svåger på middag, prettylovely!

Ha en mysig lördagskväll, för det ska jag minsann ha!

PUSSPUSS

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: