Senaste tiden,

Hallåja! I söndags kom jag hem till Stolleholm efter att ha spenderat en halv vecka nere i Helsingborg. Det var sååååå mysigt! Lillebror har ju flygit ut så nu är mina föräldrar "barnlösa", så jag bestämde mig för att åka ner och umgås lite med världens bästa mamma&pappa, samt underbara vänner där nere. Det var verkligen supermysigt, och snön var helt borta (viktigt! Ny energi och hopp om våren). Det blev en massa shopping minst sagt, det var ett tag sen jag shoppade så otroligt mycket, det var tur att jag fick en ny resväska så jag kunde få plats med allt, både till mig själv och Johnnie. Det blev massor av sol, Helsingborgs gator, shopping, fika, middag på stan, socialt&umgås, och sen blev det bannemig en resa till Köpenhamn och deras shoppingströg - ännu mer pengar spenderades, LAJK! Sen blev det minsann lite födelsedagsfirande för Bobbin hos Wallgrens nere i Landskrona - mysigt minst sagt! Sen att vara ifrån sin älskade är ju lite mysigt ibland (konstigt det låter), menar att få möjligheten att sakna honom lite är nyttigt ibland, inte ofta men nån gång i halvåret. Han var ju ganska lycklig av att se mig när jag steg av bussen i Stockholm får man allt säga, älskar min Johnnie!  Nä nu får du se lite bilder istället,




Sen blev det middag på Jensens Böfhus här i Stockholm med Lillebror innan han drar till USofanA, stolt över honom! Love him!

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: