typ bäst?

.. på att lova att jag ska lägga upp bilder dagen efter. Men håller jag de löftena? Oftast inte, de brukar komma någon vecka senare eller aldrig. Men jag var tvungen att byta om till mjukis. Kände mig inte så otroligt vacker när man har bloodymary-värk, så tyvärr bytte jag om till mjuka kläder. LOVAR ATT VISA KLÄNNINGEN IMORGON! Loooovar! Nu ikväll var vi förbi Sägerskan och svåger med hela hans närmaste familj. Det var verkligen supermysigt! Denna helgen har nog varit helt perfekt måste jag säga?! Fredags - supergrymt med Malin&Pablo, Lördag - shopping och mys hemma själva, Söndag - allmänt grym dag och familj <3

Nu ska jag leta fram min vetekudde och slänga in den i micron för att sedan lindra min värk, och yes, imorgon kommer bilder, LOVAR! kiiiiisss

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: