finaste du,

.. titta, hittade Johnnie's stödlapp till sin dikt som han skrev till mig på vårt Bröllop.

"Om jag bara för en dag
fick vara i dina kläder
så skulle jag krama om
den person som normalt är jag

Min eld
Du tände en gnista inom mig,
den flammade upp tack vara dig.
Jag blev glad att du fann mig,

Mina ögon kan tindra,
mina läppar kan le
Men den glädje i mitt hjärta
kan bara du se.

Låt kärleken brinna
låt tårarna rinna
men min kärlek till dig
kommer aldrig försvinna."

Johnnie Stenbergs dikt till mig på vår bröllopsdag


Han är ju verkligen ingen poet, så när han sa att han skrivit en dikt så smälte jag lite,
usch vad han är en perfekt människa! Älskar dig verkligen för evigt <3
.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: