Queen of Apology,

Rubriken är ju inte jag, kanske var det i nåt annat skede i mitt liv, men en grym låt gott folk; "Queen of Apology - Fall Out Boy Remix - The Sounds". Lyssna och njut av fina beat! Min dag har verkligen varit "fixardag", har varit på basgruppsdag som fortfarande är ett helt meningslöst förslag från skolan där vi ska ses och diskutera givande saker men som det aldrig blir (man är endast där för närvaron, trisst), sen har jag fixat böcker och böcker och böcker, kontaktat praktiken, skrivit intyg för videoinspelning och en maaaassa andra saker. Men skönt att alla smådetaljer är klara och att man håller i alla trådar som sagt. Jag börjar även fundera över vad man ska ge i julklapp till alla nära&kära, ser fram emot julen! (Jag blir ju bannemig 22 år (!) med, paaartypåhögnivå!) Speciellt när det inte är så superkallt och en massa snö som vi hade förra året, nu är det typ 6-8 plus och ingen snö i sikte, men det får hemskt gärna komma/ligga snö på Julafton, men inte på Juldagens dag för då ska vi köra en lång biltur ner till Helsingborg, men när vi kommit fram kan det vara snö igen. Men den får gärna vara borta samma dag som Nyår så man kan traska runt i klackar, det går att fixa right? Lääääääätt.

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: