Känns det som helg i luften?

Sista dagen innan helg! Bannemig underbart som jag så typiskt skulle säga! Jag har också minsann börjat lite på tentan, och jag försöker inbilla mig själv att jag kommer skriva lite på den senare idag, "Bra, keep telling yourself that". Men den ska in på tisdag, så det är ändå bra för att vara mig (brukar annars sitta typ dagen innan), så ändå fina marginaler. Sen blir det massa hittepå med bästisarna, trevligt, helgen är välkommen för min del (INTE GLÖMMA TENTAN&FÄLTARB.)! Men nu ska jag faktiskt betala lite räkningar, för idag blev ju typ hela Sverige rika igen, fixa lite god frukost och plugg innan det drar av till skolan. Ha en grym fredag gott folk!

.. me off to school and save the day,

.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: