Många bollar i luften minsann,

Nu är det bara 9 dagar kvar innan vi drar till värmen i Turkiet och jag har en massa saker som måste hinnas genomföra innan dess. Lyssnar lite på David Guetta för en omväxling och försöker planera mina dagar innan resan, det är så mycket som ska hinnas göra. Men examinationen är viktigaste, efter den är det bara Turkiet som gäller. Tänkte vara lite duktig och börja redan idag faktiskt, för imorgon finns verkligen ingen tid - fullspäckad HELdag imoegon, hinner knappt äta insåg jag, får äta middagen på vägen imorgon, yeah! Men nä, nu ska jag gå och leka hemmafru och sen börja med tentan - HEJA MIG!

.. don't live faster than your angels can fly,


Resväskan
PUBLICERAT: 2011-09-19, 20:08:59

Du glömde hämta resväskan? ;)


Myself,
PUBLICERAT: 2011-09-19, 20:40:21

Hahah, JUUUST DET! Det är sjukt viktig bannemig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: