You're welcome,

Råkade trilla in på några bilder från i våras, eller påsken i Örebro's skogar (bilder som jag använder i min bloggdesign förövrigt), och jag fick en känsla av att hösten är verkligen välkommen. Mörkt innan 20.00 och man kan ha tjocktröja och man får tända en massa ljus utan att känna sig konstig för att det inte är tillräckligt mörkt, för nu är det ju det! Jag längtar bara tills man kan plocka fram alla snygga stövlar (måste nog köpa ett par nya svarta i år!), med matchande väskor och stora halsdukar! SNÄLLA BLI LITE, men bara pyttelite, KALLARE! Men jag säger egentligen emot mig själv för jag tycker verkligen inte om kylan, jag fryser typ helatiden, men ack vad det är mysigt med hösten och vinterns kläder och alla färger man ser runt omkring sig. Nu ska jag sufra efter snygga stövlar, ha en fin kväll. PUSSPÅREJ!

(.. men först innan hösten får komma så ska vi njuta av värmen nere i Turkiet, 15 dagar <3)


.. don't live faster than your angels can fly,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: